Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

U dient uw bestelling in te dienen via het digitale winkelwagentje, als u dit heeft gedaan kunt u een keuze maken of u zich wilt aanmelden bij Clearswim of dat u door wilt gaan zonder een account.

 

Na dit gedaan te hebben vult u uw gegevens in, hierna gaat u door naar de betaalmethode die u wilt kiezen. Bij Clearswim werken we met bankoverschrijving om kosten zo laag mogelijk te houden. Het rekeningnummer vind u in de bestelbevestiging.

 

Als wij het totaalbedrag van de bestelling hebben ontvangen gaan wij direct voor u aan de slag en kunt u het pakket binnen 1 of 3 werkdagen verwachten!

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Bent u van gedachten veranderd en wilt u de bestelling die u heeft geplaatst toch annuleren? 

  • Staat de status van uw bestelling nog op, in behandeling? Stuur ons dan een mail (info@clearswim.nl). Dan kunnen wij uw totaalbedrag gelijk terugstorten op uw rekening. Vergeet uw bestelnummer niet te vermelden in de mail!
  • Staat de status van uw bestelling op, verzonden? Weiger de bestelling dan van de bezorger, er worden dan geen kosten in rekening gebracht. 

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Uw bestelling wijzigen is alleen mogelijk als u nog geen verzendbevestiging heeft ontvangen. Onze klantenservice helpt u graag verder om uw naam, adres of producten te wijzigen!