• Voor 17.30 uur besteld, binnen 1-3 werkdagen in huis
  • Gratis verzending vanaf €25,-
  • Goedkoopste in Nederland!
Home » Klantenservice » Bestelling

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

U dient uw bestelling in te dienen via het digitale winkelwagentje, als u dit heeft gedaan kunt u een keuze maken of u zich wilt aanmelden bij Clearswim of dat u door wilt gaan zonder een account.

 

Na dit gedaan te hebben vult u uw gegevens in, hierna gaat u door naar de betaalmethode die u wilt kiezen. Bij Clearswim werken we met bankoverschrijving om kosten zo laag mogelijk te houden. Het rekeningnummer vind u in de bestelbevestiging.

 

Als wij het totaalbedrag van de bestelling hebben ontvangen gaan wij direct voor u aan de slag en kunt u het pakket binnen 1 of 3 werkdagen verwachten!

Rating: 0 sterren
0 stemmen

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

 Bent u van gedachten veranderd en wilt u de bestelling die u heeft geplaatst toch annuleren? 

  • Staat de status van uw bestelling nog op, in behandeling? Stuur ons dan een mail (info@clearswim.nl)  of bel (06 82001798) ons even. Dan kunnen wij uw totaalbedrag gelijk terugstorten op uw rekening. Vergeet uw bestelnummer niet te vermelden in de mail!
  • Staat de status van uw bestelling op, verzonden? Weiger de bestelling dan van de bezorger, er worden dan geen kosten in rekening gebracht. 
Rating: 0 sterren
0 stemmen

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Uw bestelling wijzigen is alleen mogelijk als u nog geen verzendbevestiging heeft ontvangen. Onze klantenservice helpt u graag verder om uw naam, adres of producten te wijzigen!

Rating: 0 sterren
0 stemmen