• Voor 17.30 uur besteld, binnen 1-3 werkdagen in huis
  • Gratis verzending vanaf €25,-
  • Goedkoopste in Nederland!
Home » Klantenservice » Betaling

Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij Clearswim?

Je kunt gebruik maken van iDEAL, Creditcard of een bankoverschrijving. Wij verzenden geen pakketten onder rembours.

Hoe gaat de betaling?

Clearswim werkt met de beveiligde betalings-omgeving van Mollie. Tijdens het afrekenproces word je hier in verschillende stappen doorheen geleidt.

De betaling lukt niet. Wat nu?

Soms lukt het niet om de betaling rond te krijgen. Wat je kan doen is de betaling opnieuw proberen met een ander betaalmiddel. Wanneer dat ook niet lukt, kun je de bestelling helemaal opnieuw doen. De eerste bestelling (die niet betaald is) wordt uit het systeem gehaald. Wanneer de tweede poging ook niet lukt, kun je mailen naar info@clearswim.nl 

Wanneer je rechtstreeks op onze bank wilt storten, graag op NL58KNAB0406647402 o.v.v. je naam en bestelnummer van de nog niet betaalde bestelling. Stuur ook een mail naar bovenstaand adres zodat de boekhouding gevraagd kan worden om een bevestiging.